Curo Vastgoed

Uw partner op het gebied van vastgoed

Maatwerk onder één dak
Ervaren team & korte lijntjes
Actueel inzicht met een online portaal

Het traject om een samenwerking te starten

Bij Curo Vastgoed staan we voor een persoonlijke aanpak en transparantie. Om u compleet te ontzorgen, doorlopen we enkele stappen. We beginnen met een persoonlijke afspraak, want geloven dat we zo het beste uw wensen bespreekbaar maken. Op basis van uw wensen stellen we een offerte op. Deze offerte ontvangt u al binnen twee dagen van ons.

Deze op maat gemaakte offerte lichten we natuurlijk persoonlijk toe, zodat alles duidelijk voor u is. Zo komen we samen tot een mooie samenwerking. De volgende stap in het traject is dan ook de samenwerkingsovereenkomst. Op basis van ons gesprek stellen we deze overeenkomst op. Ook hierbij streven we naar transparantie en is alles inzichtelijk voor u.

De laatste stap is uiteindelijk een succesvolle samenwerking voor beide organisaties. Curo Vastgoed ontzorgt u compleet, door maatwerk oplossingen te bieden. Met een team vakspecialisten, beantwoorden we graag al uw vragen op het gebied van vastgoed. Curo Vastgoed biedt u een all-in dienstverlening, door de specialistische en brede kennis en ervaring binnen de organisatie.

Lees hieronder de verschillende stappen gedetailleerd. Heeft u nog vragen, neem dan contact op met Curo Vastgoed. We staan voor u klaar om te helpen.

Over Curo Vastgoed

Compleet ontzorgen met maatwerk

ERVAREN en BETROKKEN TEAM

Transparant en betrouwbaar

Snel en adequaat handelen

traject-curo-vastgoed

Persoonlijke afspraak :

Nadat u het contactformulier op onze website heeft ingevuld, neemt één van onze medewerkers contact met u. Meestal doen we dit telefonisch of per email, maar indien gewenst bent u ook van harte uitgenodigd op ons kantoor in Deventer. In de eerste kennismaking staan uw persoonlijke wensen centraal. We zullen deze gezamenlijk inventariseren, om u vervolgens te kunnen voorzien van een maatwerk offerte.

Offerte maken:

Na onze eerste (digitale) kennismaking, gaat Ilona of Mandy voor u aan de slag. Na uiterlijk 5 werkdagen, maar meestal al sneller, ontvangt u een overzichtelijke en complete offerte. Zo ziet u in één oogopslag wat de kosten zijn en welke dienstverlening u daarvoor mag verwachten.

Persoonlijke toelichting:

Bent u overtuigd van het door ons geschetste plan? Dan is het tijd voor de volgende stap. Een van onze vastgoedspecialisten zal contact met u opnemen en het vervolgproces met u doornemen. Hierbij zullen we meer inzoomen op uw gewenste startdatum en de voorbereidende stappen om dit gezamenlijk te realiseren. Hierbij heeft u uiteraard ook de gelegenheid om aanvullende vragen te stellen die in u op zijn gekomen na ons eerste gesprek.

Samenwerkingsovereenkomst:

Als we samen overtuigd zijn van het partnership dat we aangaan, is het tijd om de samenwerkingsovereenkomst te tekenen. Dit kan al binnen 10 dagen na de eerste kennismaking plaatsvinden, maar later mag ook altijd. Het is maar net waar u zich prettig bij voelt. Bij het tekenen nemen we de laatste zaken nog even door.

Start van de samenwerking:

Door de goede voorbereiding door zowel u als ons, kan de op maat samenwerking van start gaan. Bijsturen is natuurlijk altijd mogelijk, schroom vooral niet om uw eventuele nieuwe wensen direct aan ons kenbaar te maken.

Meer weten?

Uw vastgoed is in goede handen met ons vastgoedmanagement. Wilt u daar iets over weten of eens met ons kennismaken? Dan kan dat natuurlijk! Vult u onderstaand formulier in, dan hoort u binnen 1 werkdag van ons.
Ing. P.J.H.M (Pascal) Kok
Partner & Oprichter
Goed vastgoedmanagement begint bij een persoonlijke aanpak. En dat regelen we voor u, met ervaren vastgoedmanagers en -adviseurs. Ikzelf en mijn collega’s staan voor u klaar. Vertel ons wat u wilt weten over ons vastgoedbeheer en we nemen snel contact met u op.
Maatwerk onder een dak
Ervaren team en korte lijntjes
Actueel inzicht met online portaal
erkend-leerbedrijf