Customization under one roof
Experienced team and short lines of communication
Current insight with online portal

Curo Vastgoed breidt beheerportefeuille uit – focus op continuïteit en kwaliteit

Voor een van onze bestaande opdrachtgevers, waarvoor wij reeds voor circa de helft van de objecten uit haar portefeuille het vastgoedmanagement verzorgen, verzorgen wij sinds kort ook het propertymanagement van de overige panden in portefeuille. Deze objecten zijn strategisch verspreid gelegen in Apeldoorn, Arnhem, Amsterdam, Tilburg en meerdere objecten in de regio Amersfoort/Utrecht. Een uitbreiding die het vertrouwen in onze samenwerking over en weer onderstreept en onze rol als betrokken vastgoedpartner verder verstevigt. 

We spraken met collega Willem Bovendeur, Senior Property Manager, over de gefaseerde implementatie van een nieuwe portefeuille, met als gezamenlijke doelstelling een solide en toekomstbestendige basis voor het vastgoedmanagement. 

Wat zijn de eerste stappen die je zet wanneer Curo Vastgoed een nieuw object in management neemt? 

“Wij starten met een grondige analyse van alle beschikbare informatie, waaronder lopende contracten en de bij het complex behorende stukken. Vervolgens doen we een uitgebreide technische inspectie op locatie, waarbij we zowel de bouwkundige staat als de aanwezige installaties beoordelen. Ook bestaande afspraken met huurders brengen we in kaart. Transparantie en een vroegtijdig totaaloverzicht zijn cruciaal om een soepele implementatie te waarborgen. We maken van een implementatie een project met een strakke planning, teneinde voor alle partijen die transparantie te kunnen bieden.” 

Waar ligt in de beginfase de grootste uitdaging? 

“Een nieuwe inbeheername betekent vaak dat er veel informatie uit verschillende bronnen komt. Het samenbrengen en structureren daarvan is soms intensief, maar zorgt er uiteindelijk voor dat we snel grip krijgen op het object en het vastgoedmanagement van het begin af aan optimaal kunnen inrichten.” 

Hoe verloopt de samenwerking met de opdrachtgever in zo’n traject? 

“Die samenwerking is intensief en constructief, met behulp van gestructureerde projectplanningen. Bij dit project is er sprake van een langdurige relatie en daardoor weten we goed wat de verwachtingen over en weer zijn. Dat maakt schakelen makkelijker en versterkt de wederzijdse betrokkenheid.” 

Wat merken huurders van een nieuwe property manager? 

“Wij zorgen ervoor dat huurders zo min mogelijk hinder ervaren. Integendeel, het doel is dat zij profiteren van onze manier van werken: korte lijnen, heldere communicatie en adequaat beheer. Dat draagt bij aan een prettige en stabiele gebruikservaring.” 

En op persoonlijk vlak: wat geeft jou energie in dit proces? 

“Voor mij is elke inbeheername een frisse start. Je leert een pand van binnen en buiten kennen en hebt de kans om direct verbeteringen door te voeren. Het geeft veel voldoening om zo’n traject goed neer te zetten en huurders én opdrachtgever echt te ontzorgen.” 

 

Met de uitbreiding van deze portefeuille bevestigt onze opdrachtgever het vertrouwen in Curo Vastgoed. Wij blijven ons inzetten om waarde toe te voegen door professioneel propertymanagement, heldere communicatie en oog voor zowel de technische als de menselijke kant van vastgoedmanagement. 

Wilt u meer weten over onze aanpak bij inbeheername of over onze dienstverlening binnen property- en assetmanagement? Bezoek onze website of neem contact met ons op. Ons team vertelt u graag meer.  

Maatwerk onder een dak
Ervaren team en korte lijntjes
Actueel inzicht met online portaal
Follow us
Contact information
Bergweidedijk 10
7418 AA Deventer
Nederland

Tel: 0573 46 00 27
Email: info@curovastgoed.nl
KvK: 56 277 172
erkend-leerbedrijf