• Uw partner op het gebied van vastgoed

Over curo vastgoed

Rendement

Curo Vastgoed beheert vastgoed in heel Nederland. Van kantoorgebouwen, logistiek vastgoed, bedrijfsruimten, winkelcentra en woon(zorg)gebouwen tot parkeergarages. Met ervaren vastgoedspecialisten zetten we ons in om uw vastgoed optimaal te laten renderen. 

Actueel snel & efficient

Actuele informatie, snelle communicatie en een hoge efficiency. Dat is waar de vastgoedsector steeds meer om vraagt en dat is wat wij bieden. Zoals met actuele, duidelijke rapportages op de momenten dat de opdrachtgever het verlangt, een geheel transparante dienstverlening en aandacht voor de tevredenheid van de gebruiker.

Ervaren team

Institutionele en particuliere beleggers kunnen bij ons terecht voor commercieel, technisch en financieel vastgoedmanagement. Het Curo Vastgoedteam heeft ervaring met het management van ruim 4.000.000 m2 aan vastgoed en heeft meer dan 250.000 m2 vastgoed ontwikkeld en gerealiseerd. 

team curo vastgoed

Ing. M.C. (Marthijn) Weijermars Partner en oprichter

Marthijn Weijermars, partner en oprichter van Curo Vastgoed, is verantwoordelijk voor het commerciële vastgoedmanagement. Hij houdt zich in het bijzonder bezig met consultancy, de aankoop, verkoop en verhuur van vastgoed. Daarnaast is Marthijn verantwoordelijk voor het relatiemanagement en onderhoudt hij de contacten met gebruikers.

Na zijn studies Bouwkunde en Bouwtechnische Bedrijfskunde heeft Marthijn een aantal jaren ervaring opgedaan als projectontwikkelaar in commercieel vastgoed. Hij heeft zijn weg daarna vervolgd als Asset Manager bij Hanzevast Real Estate te Groningen. In deze functie was hij verantwoordelijk voor het assetmanagement van de kantorenportefeuille in Oost, Midden en Noord- Nederland.

Naast zijn taken binnen het team van Curo Vastgoed is Marthijn onder andere voorzitter van Jong Onroerend Goed Overijssel.

Ing. P.J.H.M. (Pascal) Kok Partner en oprichter

Pascal Kok, partner en oprichter van Curo Vastgoed, is verantwoordelijk voor het technisch vastgoedmanagement van de in beheer zijnde objecten. Daarnaast houdt hij zich bezig met het projectmanagement van diverse (af)bouwprojecten aan de in beheer zijn de portefeuille en diverse nieuwbouw projectontwikkelingen voor diverse opdrachtgevers.

Na zijn studies Bouwkunde en Management heeft Pascal een aantal jaren ervaring opgedaan in de aannemerij, onder andere bij de BAM. Daarna is hij gedurende 12 jaar verantwoordelijk geweest voor het projectmanagement van kantoorontwikkelingen voor diverse opdrachtgevers zoals Achmea, KPN, Rabobank en Cito. Bij deze kantoorontwikkelingen was Pascal verantwoordelijk vanaf de initiatieffase tot en met de uitvoering

Drs. I. (Ivonne) Driessen - Kamies RA Controller

Ivonne Driessen – Kamies is het aanspreekpunt binnen Curo Vastgoed op het gebied van financiën. Ze is eindverantwoordelijk voor de beheeradministraties en voor de financiële bedrijfsvoering van Curo Vastgoed. Daarnaast houdt ze zich bezig met HRM en de algemene bedrijfsvoering.

Na haar studie Economie aan de Rijksuniversiteit Groningen is Ivonne haar carrière gestart als accountant bij PwC. In deze periode heeft ze de opleiding tot registeraccountant afgerond. Na diverse jaren te hebben gewerkt in de accountancy heeft ze ruime ervaring opgedaan als controller in het bedrijfsleven.

N. (Niek) Roelofs Vastgoed Manager

Niek Roelofs is het aanspreekpunt binnen Curo Vastgoed op het gebied van vastgoedmanagement. Hij is verantwoordelijk voor de dagelijkse werkzaamheden aangaande het financiële, technische en commerciële vastgoedmanagement.

Na het succesvol afronden van zijn studies Bouwkunde en Vastgoed en Makelaardij is Niek in 2016 begonnen met werken bij Curo Vastgoed. Gedurende beide studies heeft Niek veel ervaring opgedaan via zijn stages bij diverse bouwbedrijven, een VvE-beheerder en een woningcorporatie. Tijdens het afstuderen deed Niek onderzoek naar huurprijsherzieningen binnen horecavastgoed.

J.J. (Mandy) Broekman - Scheerder MSc Financieel Vastgoed Adviseur

Mandy Broekman-Scheerder is als Financieel vastgoed adviseur werkzaam binnen Curo Vastgoed. Zij houdt zich dagelijks bezig met financieel en commercieel vastgoedmanagement, zowel van panden in portefeuille als van nieuw te verwerven panden.

Na een werkverleden in de makelaardij en het succesvol afronden van haar studie Facility and Real Estate Management, heeft Mandy uitgebreide ervaring opgedaan binnen een dynamische, grote landelijke speler in de arbeidsbemiddeling. Haar tijdens de studie opgedane kennis, tezamen met de in het werkveld opgedane commerciële kennis inzake HR en relatiemanagement, combineert Mandy dagelijks tijdens haar huidige werkzaamheden.

vacatures curo vastgoed

Technisch Vastgoed Manager (32 – 40 uur)

Vanwege uitbreiding van onze portefeuille zijn wij op zoek naar een technisch talent in de rol van:

Technisch Vastgoed Manager (32 – 40 uur)

Als Technisch Vastgoed Manager ben jij verantwoordelijk voor het technisch beheer van zowel objecten in portefeuille als van nieuw te verwerven objecten. In deze functie is een zeer proactieve werkhouding, het tonen van initiatief en een goede communicatie met interne en externe partijen een vereiste.

Over Curo Vastgoed:

Curo Vastgoed is een jong en dynamisch bedrijf dat vastgoedportefeuilles beheert in heel Nederland. Kantoren, winkelruimtes, woon(zorg)gebouwen en parkeergarages; zowel voor institutionele als voor particuliere beleggers zorgt Curo Vastgoed voor het commerciële, technische, financiële en VvE beheer.

Over jou:

Het belangrijkste: wij zoeken een nieuwe collega met de juiste mix aan persoonskenmerken en werkervaringen, die goed past binnen ons relatief kleine team. Ook in deze bijzondere tijden zijn wij groeiende, waardoor we er met zijn allen flink de schouders onder zetten. Jij hebt je eigen werkzaamheden, maar bent daarom ook altijd bereid om collega’s te helpen en de samenwerking op te zoeken. Denk jij de perfecte aanvulling te zijn op ons team? Dan maken we graag snel kennis met je. En met snel bedoelen we letterlijk snel, wij zijn namelijk gewend om dagelijks via korte lijnen te werken en snel te schakelen.

Verder:

  • Heb jij aantoonbaar MBO+/HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur een afgeronde opleiding richting installatietechniek, bouwkunde of technische bedrijfskunde;
  • Beschik je bij voorkeur over 5 jaar gerichte (technische) werkervaring;
  • Is deze functie jou op het lijf geschreven als jij bijvoorbeeld ervaring hebt opgedaan in de bouw of aannemerij als werkvoorbereider, calculator of projectmanager en toe bent aan een volgende stap. Die volgende stap kan je bij ons maken door je wekelijks in het werkveld te begeven en jouw technische kennis in te zetten bij bijvoorbeeld een complete technische opname van een pand. Als een MJOP daarnaast geen geheimen voor jou kent en je over alle technische installaties kan meepraten en onderbouwd advies kan geven, ben jij de perfecte kandidaat;
  • Is goede beheersing van MS Office handig (kennis vastgoedmanagementsystemen is een pré);
  • Beheers jij de Nederlandse en Engelse taal goed in woord en geschrift;
  • Beschik jij over de volgende karaktereigenschappen: flexibel ingesteld en in staat om snel te schakelen, punctueel, positief ingesteld, een no-nonsense mentaliteit en je bent een echte aanpakker;
  • Ben je woonachtig in (de directe omgeving van) Deventer.


Wij bieden:

  • Een afwisselende baan, waar geen dag hetzelfde is;
  • Een jonge, dynamische werkomgeving waar hard wordt gewerkt, maar waar ook ruimte is voor collegiale gezelligheid;
  • De mogelijkheid je te ontwikkelen en zelf invulling te geven aan je functie, eigen inbreng en frisse ideeën worden zeer gewaardeerd;
  • Arbeidsvoorwaarden in overeenstemming met de functie en de achtergrond van de nieuwe collega, denk aan een auto, laptop en telefoon voor zakelijk gebruik.


Je werkzaamheden zijn:

  • Technisch beheren van de aan jou toebedeelde vastgoedobjecten, in samenwerking met onze financiële en commerciële specialisten;
  • (Opdracht geven tot) afhandelen van storingen;
  • Voorbereiden en begeleiden van verbouw- en onderhoudswerkzaamheden;
  • Opstellen, bijstellen en borgen van meerjarenonderhoudsplannen;
  • Onderhouden van contacten met externe partijen, zoals leveranciers, huurders en onderhoudsbedrijven;
  • Het adviseren van beleggers inzake technische vastgoed vraagstukken;
  • Uitvoeren van contractbeheer;
  • Voor de panden in jouw eigen portefeuille ben jij namens Curo Vastgoed de vertegenwoordiger naar zowel eigenaar, eventuele huurders als naar derde partijen zoals leveranciers en (onder)aannemers. Jij neemt hierin volledige verantwoordelijkheid en krijgt daarbij veel ruimte en vrijheid om jouw portefeuille zo optimaal mogelijk te managen.
  • Uitvoeren van overige ad hoc werkzaamheden.


Solliciteren:

Is jouw interesse gewekt en herken je jezelf in bovenstaand profiel? Dan zien je jouw sollicitatie via info@curovastgoed.nl t.a.v. de heer P. Kok graag tegemoet.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.