• Uw partner op het gebied van vastgoed

Over curo vastgoed

Rendement

Curo Vastgoed beheert vastgoed in heel Nederland. Van kantoorgebouwen, logistiek vastgoed, bedrijfsruimten, winkelcentra en woon(zorg)gebouwen tot parkeergarages. Met ervaren vastgoedspecialisten zetten we ons in om uw vastgoed optimaal te laten renderen. 

Actueel snel & efficient

Actuele informatie, snelle communicatie en een hoge efficiency. Dat is waar de vastgoedsector steeds meer om vraagt en dat is wat wij bieden. Zoals met actuele, duidelijke rapportages op de momenten dat de opdrachtgever het verlangt, een geheel transparante dienstverlening en aandacht voor de tevredenheid van de gebruiker.

Ervaren team

Institutionele en particuliere beleggers kunnen bij ons terecht voor commercieel, technisch en financieel vastgoedmanagement. Het Curo Vastgoedteam heeft ervaring met het management van ruim 4.000.000 m2 aan vastgoed en heeft meer dan 250.000 m2 vastgoed ontwikkeld en gerealiseerd. 

team curo vastgoed

Ing. M.C. (Marthijn) Weijermars Partner en oprichter

Marthijn Weijermars, partner en oprichter van Curo Vastgoed, is verantwoordelijk voor het commerciële vastgoedmanagement. Hij houdt zich in het bijzonder bezig met consultancy, de aankoop, verkoop en verhuur van vastgoed. Daarnaast is Marthijn verantwoordelijk voor het relatiemanagement en onderhoudt hij de contacten met gebruikers.

Na zijn studies Bouwkunde en Bouwtechnische Bedrijfskunde heeft Marthijn een aantal jaren ervaring opgedaan als projectontwikkelaar in commercieel vastgoed. Hij heeft zijn weg daarna vervolgd als Asset Manager bij Hanzevast Real Estate te Groningen. In deze functie was hij verantwoordelijk voor het assetmanagement van de kantorenportefeuille in Oost, Midden en Noord- Nederland.

Naast zijn taken binnen het team van Curo Vastgoed is Marthijn onder andere voorzitter van Jong Onroerend Goed Overijssel.

Ing. P.J.H.M. (Pascal) Kok Partner en oprichter

Pascal Kok, partner en oprichter van Curo Vastgoed, is verantwoordelijk voor het technisch vastgoedmanagement van de in beheer zijnde objecten. Daarnaast houdt hij zich bezig met het projectmanagement van diverse (af)bouwprojecten aan de in beheer zijn de portefeuille en diverse nieuwbouw projectontwikkelingen voor diverse opdrachtgevers.

Na zijn studies Bouwkunde en Management heeft Pascal een aantal jaren ervaring opgedaan in de aannemerij, onder andere bij de BAM. Daarna is hij gedurende 12 jaar verantwoordelijk geweest voor het projectmanagement van kantoorontwikkelingen voor diverse opdrachtgevers zoals Achmea, KPN, Rabobank en Cito. Bij deze kantoorontwikkelingen was Pascal verantwoordelijk vanaf de initiatieffase tot en met de uitvoering

Drs. I. (Ivonne) Driessen - Kamies RA Controller

Ivonne Driessen – Kamies is het aanspreekpunt binnen Curo Vastgoed op het gebied van financiën. Ze is eindverantwoordelijk voor de beheeradministraties en voor de financiële bedrijfsvoering van Curo Vastgoed. Daarnaast houdt ze zich bezig met HRM en de algemene bedrijfsvoering.

Na haar studie Economie aan de Rijksuniversiteit Groningen is Ivonne haar carrière gestart als accountant bij PwC. In deze periode heeft ze de opleiding tot registeraccountant afgerond. Na diverse jaren te hebben gewerkt in de accountancy heeft ze ruime ervaring opgedaan als controller in het bedrijfsleven.

L. (Lars) Jonkman Technisch Vastgoed Manager

Lars Jonkman is binnen Curo Vastgoed verantwoordelijk voor het technische onderhoud van de verschillende panden die wij in beheer hebben. Daarnaast assisteert hij bij de (her)ontwikkeling van bestaande en nieuwe objecten.

Nadat Lars zijn diploma Bouwkunde en aanvullend het diploma Vastgoed & Makelaardij had behaald, is hij aan de slag gegaan als assistent-portefeuillemanager bij Aprisco B.V. Daarna heeft hij zijn expertise versterkt als medewerker technisch beheer binnendienst bij BNP Paribas Real Estate.

F. (Franciska) Schillemans VvE-manager

Franciska Schillemans is VvE-manager bij Curo Vastgoed. Zij is het aanspreekpunt voor alles betreffende het VvE-beheer.

Op 1 januari 2019 trad Franciska in dienst bij Curo Vastgoed, maar ze werkt al in het VvE-beheer sinds 2002. In die jaren heeft Franciska als VvE-beheerder en VvE-manager bij verschillende beheerkantoren gewerkt waar ze de finesses leerde in financieel beheer, administratief beheer en het management van VvE’s. Al deze ervaring wordt nu voor onze klanten ingezet. Franciska is aanwezig op maandag, dinsdag en woensdag.

vacatures curo vastgoed

Financieel Medewerker Vastgoed (32 – 40 uur)

Houd jij ervan om alles draaiende te houden? Om voor onze opdrachtgevers en onszelf de spin in het web te zijn door onder meer de administratie en (online) communicatie goed te regelen? En ben jij toevallig ook proactief, neem je gemakkelijk het initiatief en woon je in, of in de buurt van, Deventer? Dan is het tijd dat wij met elkaar kennismaken. Want wij hebben nu de baan voor jou: financieel medewerker vastgoed!

Over Curo Vastgoed:

Kom je bij Curo Vastgoed werken, dan werk je bij een jong en dynamisch bedrijf dat vastgoedportefeuilles beheert in geheel Nederland. Kantoren, winkelruimtes, woon(zorg)gebouwen en parkeergarages; zowel voor institutionele als voor particuliere beleggers zorgt Curo Vastgoed voor het commerciële, technische en financiële beheer. Daarnaast is onze afdeling projectontwikkeling met veel aansprekende vastgoedprojecten actief in geheel Nederland.


Over jou:

Behalve dat je zeer proactief bent en initiatief toont, verwachten we van jou ook het volgende:

•MBO/HBO-niveau (richting vastgoed en/of financieel);
• 2 - 5 jaar werkervaring;
• Goede beheersing van MS Office (kennis vastgoedmanagementsystemen is een pré);
• Affiniteit met de vastgoedsector;
• Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
• Handig met online media;
• Karaktereigenschappen: flexibel, punctueel, hands-on, no-nonsense;
• Woonachtig in (de omgeving van) Deventer.

Wij bieden:
• Een afwisselende baan;
• Een jonge dynamische werkomgeving;
• De mogelijkheid je te ontwikkelen;
• Arbeidsvoorwaarden in overeenstemming met de functie.

Je werkzaamheden zijn:
• Financiële administratie van de in beheer zijnde panden;
• Verwerking/controle van kostenfacturen;
• Ondersteuning bij het opstellen van de afrekening service- en stookkosten;
• Ondersteuning bij het samenstellen van de maandelijkse huurrapportages;
• Het opstellen van huur- en koopovereenkomsten;
• Assisteren van de VvE-manager bij de VvE-vergaderingen;
• Onderhouden van contacten met opdrachtgevers zoals vastgoedeigenaren;
• Het administreren en archiveren van communicatie naar huurders en eigenaren;
• Het verwerken van (huur) mutaties;
• Bijhouden van online communicatie zoals LinkedIn, nieuwsbrief en onze website;
• Uitvoeren van overige ad hoc werkzaamheden.

Solliciteren:
Zie jij jezelf wel bij ons werken en voldoe je aan de gestelde eisen? Dan leren we jou graag kennen! Mail je sollicitatie naar info@curovastgoed.nl. t.a.v. dhr. M.C. Weijermars.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.